godmorgon, hej, hejsan

Godmorgon, sitter och kollar på Vakna med The Voice. Skit skönt för jag börjar 09.40 idag, ännu skönare!

Ska berätta lite om igår - Jag gick till skolan, va i skolan (skit tråkigt) sen gick jag hem till Philip med Lee & Rasmus. Efter ett tag stack Rasmus iväg, sen träffade vi Jocke och gick till coop. Sen skulle typ alla äta så Jocke stack, sen åt Philip, sen Lee, sen jag. Efter vi hade varit hos mig lite så stack vi till coop igen, jag hade tänkt äta pizza för hade bara ätit en skål med Kalas Puffar till middag (inget mer på hela dan..) Men när vii va på coop så ringde min sura pappa och sa till mig att jag skulle vara hemma senast 21.10!? Vart sur där, men jag lunkade hem ändå. Sen när jag kom hem så satte jag mig lite vid datan, och upptäckte att jag hade tappat mna 60KR!!!!! Började typ gråta.. de är fan mycket pengar, tycker jag. Sen så bytte jag om och la mig i sängen för att kolla på Desperata Hemmafruar, riktigt sköönt!
Nu ska jag sminka mig lite, lägger kanske upp en dagens outfit :D
Puss / evelina

Kommentarer
Postat av: Melina

kollade också på the voice imorse!

2009-04-17 @ 17:37:19
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0