haha

Tja allihopa, kom hem för någon timme sen..var ute med marcus,eve och malin. Haha vi ringde heta linjen och hahhahah fyfan va kul det var..vi var också tvungna att gå och busringa på en döv gubbe. När han kommer ut och ser att ingen är där så skriker han, det är verkligen as kul..jag vet det är taskigt men lite kul måste man ha när man är ung. Sen så träffade vi massa annat folk, plus att malin var tvungen att gå och kissa så vi fick gå in i skogen..men så kommer hon ut springandes från där hon stog och skriker att det är någon som tittar på henne. Då sprang vi och skrek som ut åt helvete haha. Men iallafall vi drog hem och så nu sitter jag här :) ska nog ta lite godis och sen ska jag soooooova. Är as trött, hörs i morgon pyssän/rebecca

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: ja riktigt fint :)



när jag var där fick jag simma med delfiner, vila delfiner! de simmade två meter under mig när jag snorklade, hihi :)

2009-04-06 @ 23:45:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0