morgon

Godmorgon sötnosar, har precis packat färdigt det sista och ska snart åka till min mormor för lite påskmiddag. Dennis och pappa åkte för några timmar sen, var tvungen att gå upp tidigt för att säga hejdå. Men det gjorde inte så mycket :) och sen så tittade jag på en film och nu ska jag fixa mig. Inatt så åker jag! :D fyfan va härligt det ska bli, men det känns ändå inte som om att jag kommer ligga där på stranden i morgon..skönt ska det bli iallafall. Bara frossa i solen och bara chilla. Nu måste jag hitta nåt att sätta på mig, ciao! / rebecca

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har varit SÄMST på att vara på kommentarer!

Men nu är det lov och jag ska åka till Norge :D

hoppas du får det bäst hemma :)

kommer hem om en vecka <3

GLAD PÅSK!

2009-04-11 @ 15:23:22
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0