Morning Boys n' Girls, hahahaa

Godmorgon :)
Mitt andra inlägg på den här bloggen, haha känns riktigt goodie. Drog nyss upp persiennerna och såg att det va SKIT fint väder! OjOj vad glad jag blev, för jag och Snutti ska ju ut och cykla rätt långt idag, och man får inte ju inte så lust att göra de när det är äckel väder. Men nu blev jag superglad :) Sitter och kollar på Vakna med The Voice, haha de va en som ringde in till dom och ba; jag vill ha kvar Sanna för Josefine är så jääävla skrikig och dum blondin?! Okej, ibland kan hon va rätt jobbig, men hallå som jag skrev i förra inlägget: Man kan inte älska alla ;)

Ska möta Snutti 20över, vi börjar 20i. Hoppas det blir en skön dag i skolan idag, oh juste när jag skulle sätta mig vid datan så sprack mina jeans. HAHA jag typ dog, fyfan kunde se mig själv sätta mig i den där stolen så ba hörs ett BRAK! Men jag skratta iallafall wiiiie :D Dom sprack på två ställen, på höger knä och i gumpen. Aja nu vet jag inte vad jag ska göra, The Voice är ju slut om typ nån minut buhu.. Kolla lite på Youtube tror jag
Pusshej Leverpastej


men titta där är ju jag och lilla felicia :o

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha fan va mobbad jag ser ut :S <333

2009-04-10 @ 15:27:05
URL: http://fwennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0