nu är det väl bannemej vår?

Känns som att jag inte har skrivit på länge, måste bli bättre på det! Men de är såhär med mig, jag är verkligen skit taggad på att ha blogg, men efter ett tag så ba dör den för mig, jag bloggade ständigt i 2 månader, hade ungefär 100 besökare varje dag. Fast jag hoppas att det inte blir så nu, att jag bara lämnar Rebecca själv med bloggen..
Nu sitter jag här, nyduschad och fräsh. Mamma har lovat mig att jag ska få nya skor idag, inte bara ett par utan många :D
Ska klä på mig lite mer kläder, puss på nosen / evelina

Kommentarer
Postat av: ann

åh vill oxå ha nya skor :d kram

2009-04-04 @ 17:26:35
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag måste bara berätta hur otroligt söt du är :$ du ser verkligen urgullig ut. avundsjuk!

Rebecca du är också jätte söt, men evelina har något speciellt liksom .. :$

2009-04-08 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0