städning

Hej igen, har tittat på film med min bror. Det blev ice age 2 haha, nu ska han börja damsuga där nere och jag måste damma -.- aldrig kul med att städa. Dom ända gångerna jag kan städa det är när man har musik på för då glömmer man att det är så sjukt tråkigt..iallafall lite höhö. Jag har fått många frågor om vart jag ska åka, och jag är inte säker på vad det heter men det ligger någonstans i hurgada, någon mer som har varit där? jag skrev ju förut att jag varit i egypten 2 gånger innan. Så jag vet garanterat att det är ett fint land. Nu ska jag bli klar med allting. hörs sen pusspuss
/ rebecca

ps; dagens outif kommer in senare

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad kul med semester:)

2009-04-09 @ 15:11:56
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0