stressigt..

Hejsan, sitter här och pluggar på so;n. Har ju prov i morgon men vi har shala så vi kan lika gärna strunta i att ha det för hon säger svaren iallafall haha. Jag bedde min mamma att köpa clerasil sak så finnar går bort på ca 4 timmar, är det inte det bara fantastiskt? den kommer jag ha med mig överallt haha. Man blir ju galen när en finne helt plötsligt kommer, så då behöver man ju bara vänta några timmar och så är den borta. Helt underbart! men iallafall nu måste jag börja packa tills i morgon. Är ju en hel pack lista som står vad man ska ha med sig. Herregud, har ganska bråttom för jag hinner ju inte att packa i morgon. Vi hörs senare, kram/ rebecca

vilket djup i mina ögon, ellerhur?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0