min dag

Hej alla glada. Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen, det gick bra idag faktiskt! Va inte me på andra lektionen (idrott alltså) för att jag mådde illa, hade ont i huvet och ont i min tumme. Stackars mig, och jag ska vara hockeyspelare.. Suck
När jag och Rebecca var påvägen hemåt så stog de några skitungar där och höll på me fucking lera, och Rebecca ba: om dom kastar på oss då jävlar! Jag ba: va?! Och sen va tror ni att skitungarna tänker göra? Jo, kasta lera på oss. Alltså dom känner inte ens oss, jävla cpbarn. Sen såg jag att han som höll i hinken med lera tänkte kasta och då stannade jag och sa: Om du kastar då jävlar, jag kommer slå dig! Och såklart så tog han ner hinken och blev typ nervös, sen när vi började gå igen så började dom att skrika efter oss (LOSERS, FEGISAR och sånt där)
Och som vissa kanske vet så har jag lite högt temprament när det gäller skitungar, fast jag va fan tvungen att hålla mig för det stog föräldrar vid ett dagis. Så vi gick vidare, och skitungarna fortsatte skrika saker. Och sen helt plötsligt så vänder Rebecca sig om och ba: JÄVLA SKITUNGAR! Go Girl!
Haha det va inte alls likt henne, eftersom jag trodde typ hon älskade småbarn eftersom när vi har prao med skolan så praoar hon alltid på dagis. Fast dom är förstås lite mindre och sötare, det här va äckliga små näspetare på typ 8års åldern. Usch Usch Usch Usch!
Nu fick ni veta lite om min dag, trevligt va? ;) Skriv gärna vad ni har gjort idag, skulle vara trevligt att få veta. Vill ha lite nyare bloggar som jag kan börja läsa. Är rätt trött på Kissie alltså, den människan.. Ibland kan hon ge mig frispel, t.e.x som när hon använder Photoshop och redigerar bort sitt fett från sina lår. De gör mig så irriterade! Aja, om ni har någon uppfattning om Kissie eller någon annan bloggare så skriv gärna det, har lust att mobba blondiner nu (förlåt Rebecca)
Nu ska jag fortsätta att fixa lite bilder, pusshej / Evelina


Bild på mig just nu
Arg på allt, det kanske syns i mina blåa snälla ögon?

Kommentarer
Postat av: Sara

söt bild :)

2009-04-02 @ 19:50:22
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0