vad ska man skriva här då?

Hellå allesammans! Sitter här i mitt superstora rum och är allmänt ensam, JÄTTE TRIST faktiskt. Alltså har en sak att berätta, jag tycker att det börjar bli mycket roligare att gå i skolan.. Pinsamt, men det är sant. Asså förut ville jag verkligen inte gå till skolan, kom ofta sent, jobbade aldrig på lektionerna och anmärkning på typ varje. Men nu, haha nu är jag skit duktig. Det går bra på alla lektioner utom SO, jag är inte så förvånad. Vår lärare är helt damn köörd, blir typ irriterad bara jag tänker på honom! Nej men jag ville bara att ni skulle veta att jag är jätte duktig i skolan, haha min kyckling viska nyss i mitt öra att Rebecca också är de. HAHAHHAHA va rolig jag är :D
Snart tänkte jag lägga upp lite gamla bilder, eller typ lite collage. Kommer strax tillbaka, puss / E

En liten bild på mig, haha titta inte på själva ansiktet utan på ögonen. Älskar verkligen mina ögon på den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0