-

Puh! har fått tag på evelina :D äntligen, hon var tydligen i ishallen och vi ska träffas vid 7. Har tittat på gordons ramsays kitchen nightmares, den här gången var det inte lika farligt som förra gången. Nu sitter jag mest och lyssnar på musik, har blivit helt fast vid ett band. Lyssnar på låtarna om och om igen. Dennis har precis åkt iväg på en 18 års fest och mamma&pappa är där nere. Så jag har hela övervåningen för mig själv..skönt! jag har lång tid på mig innan jag ska träffa evelina så jag kan bara sätta mig i soffan och se på en film. Vi har fått mycket besökare så fortsätt så! vi älskar det. Då vet vi liksom att vi ska fortsätta blogga. Puss på er / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0