bäbii

Nu sitter jag och snackar med min bäbii rebecka hanell, har laddat över musik till ipoden så nu kommer det bli mycket lyssnande höhö..annars så gör jag inte så mycket, ska snart leta fram det jag ska ha på mig i morgon men det blir väl något casual. Och snart är det ju helg! så jävla skönt, är jag den enda som verkligen avgudar helger? Att få sova ut och umgås med kompisarna helt galet najs, jag har fullt upp i helgen så det kommer nog inte bli så mycket bloggande..men något blir det väl alltid. Min storebror dennis kommer dyka upp ganska mycket i bloggen eftersom han är en stor del av mitt liv :) och den här bloggen ska ju handla om just det, så just därför kommer han vara med så mycket. Ska se om jag ska börja med 'dagensoutfit' eller vad tycker ni? och ifall jag ska ha det, ska jag skriva om hur det ser ut eller bilder? ni får helt och hållet bestämma. pyyssär från rebecca



Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag saknar dig hjärtat!

2009-02-04 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0