/beck

Godmorgon, jag vaknade av att jag blev bombad av sms -.- roligt att folk vill skriva,men såhär tidigt på morgonen? nej tack säger jag bara, idag ska jag träffa felicia,rasmus & ja evelina kanske kan komma också :) jag vet inte vad jag ska göra nu, se på en film? tv? äta frukost? aja får väl bestämma mig sen. Ska nog smsa evelina och kolla om hon ska med, o juste. Jag har bestämmt med henne att vi ska åka och shoppa på tisdag när det är studie dag :D roligt roligt, och ehm..jag och min mamma har beställt en resa till egypten för 3 gången haha :) (jag och min familj åker väldigt ofta utomlands, har varit i minst 12 länder) och så ska vi bo på ett 5 stjärnit hotell. Så jävla najs, har aldrig gjort det förut :o bara 4+ så det ska bli såååååå skönt. Nej nu måste jag ringa runt lite, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0