/beck

Tja bloggen, nu sitter jag hemma hos felicia och väntar på att hon ska käka klart. Sen ska vi säkert gå till coop och svulla, sen vet jag inte..det finns ju inga fester här just idag. Och om det var så skulle jag ändå inte kunna gå -.- har ju match mot några 94 (vet inte varför) men jag måste alltså gå upp vid 9 inte roligt! Påväg hem från skolan så hade jag,malin & felicia snöbollkrig, såklart blir det ju lite problems. Malin puttade ner felicia så hennes mobil ramla ur fast hon märkte inget, utan vi märkte det när vi var utanför felicia så vi fick gå tillbaka och hämta den. Några knappar hade fuckat och den var seg att få upp, men förutom det så gick de bra. Hade ju so-prov idag och ja..det var ju inte precis lätt om man säger så, snackade lite med john och vincent innan lektion och dom kunde det inte heller så det var skönt! :D (dom går inte i min klass så ni vet) haha, känner att det här blev lite tråkigt.. men ja det händer ju inte så mycket just nu. Förutom att jag sitter här med päronsoda och väntar, ska ladda upp lite bilder sen på hur felicia och alexander såg ut idag? inte vacker ställning säger jag bara. Höhö,pyyssään


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0