dagen

Hej allihopa, sitter här med matilda och vi har precis tagit bort vårat smink. Nu ska vi väl sitta uppe ett tag och snacka, våran dag började med att vi vaknade vid halv 12 och 5 minuter senare fick vi ett sms av marcus där det stog att han gick hem till matilda.Vi blev sura och sa nej, sen fick vi skynda oss att göra oss iordning och äta och 1 timme senare var han där. Vi var med han några timmar och gjorde flätor i hans hår, sen åkte vi till min mammas jobb för att fixa matildas hår. Jag blev uttråkad av att bara sitta där så jag började att fixa mitt eget hår- tuppkam, lockat,plattat och ja gud vet vad. Sen när hon var klar med att bli torterad (fast hon blev fin- jag vet min mamma är bäst) så åkte vi hem till mig och käka, och sen har vi bara suttit uppe och tittat på mtv. Det var allt för idag, puss/ rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0