Drar till africaaaaaaaaa om 8 timmar /Natuuuuu

Shiiiit, jag åker om åtta timmar, eller aa det gör jag. Ska ta en taxi klockan fyra och har tvingat Therese att ringa mig då :D Men det ska bli så galet kul eftersom jag aldrig varit så långt bort, vet knappt var Afrika/Kap verde ligger om jag ska va helt ärlig. Men lovar er massa kort, men det kanske ni vet när det gäller mig ;) Men jag kommer nog blogga en hel del eftersom jag itne går och lägger mig, utan tänker sova åp planet eftersom jag ska sitta där i ÅTTA FUCKING TIMMAR -.- ´Hoppas dom visar en riktigt bra film, annars vet jag inte vad. + Att jag vill tacka alla sötnosar som kom fram och sa att ni skulle sakna mig och you know, kan säga er att jag kommer sakna er men inte Sverige hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0