Emelie, jag kommer sakna dig, sakna dig sakna dig och sakna dig .. / Nathalie

Jag vet inte vad jag ska säga, jag är seriöst helt stum. Du är otrolig, du lyckas alltid få fram dom perfekta svaren dom perfekta orden som får mig att få ett äkta leende på läpparna. Även fast jag inte känt dig i hundra år så vet jag att det här bara är början på en bra vänskap. Jag är glad att du förstår mig och verkligen hjälper mig, jag är tacksam att du ser så fort jag mår dåligt och att du verkligen är villig att hjälpa mig hela tiden. Jag vet inte hur jag ska tacka dig, ett tack räcker ju knappast. Du vet att jag finns för dig? Jag gör allt bara du får känna lycka okej? Du är värd att må bra, du kanske inte heller har haft det lätt men jag vet att du är stark. Alla gånger du gråtit i skolan för olika anledningar har du ju klarat. Du har stått för att du har varit ledsen och inte brytt dig om vad någon har sagt du har bara accepterat att du måste gråta och du bara står där och gråter och alla tröstar dig. Du är modig du är stark och det är bra gumman, det är otroligt bra. Du ska stå för det du gör och det du säger och det vet jag att just precis du gör. Nu åker du iväg i hundra år och jag kommer att sakna dig. Precis när vi blivit lite mer tighta ska du lämna Sverige. Lämna mig ensam i denna skit värld. Nathalie, vart du än är så är jag med dig okej? Jag ska köpa ett halsband på sportlovet med bokstaven N på och alltid bära den på halsen med mitt/mina kors. För du är som en skyddsängel, du kommer upp när jag känner att jag mår dåligt och verkligen får mig på bättre humör. Du är som jag säger helt otrolig, förstår inte hur du lyckas. Du ska absolut inte ha dåligt självförtroende och du ska absolut inte ändra dig för att någon annan vill det. Du är du och du ska vara stolt över den du är. Du är bra precis som du är, du skiner med solen du glittrar med stjärnorna. " Vi är delar av varandra. Vi är mer än du tror vi är en " Jag ställer alltid upp för dig. Du kan komma till mig precis när du vill jag lovar. Jag ska gå igenom eld och vatten får dig, jag ska klättra i berg tills mina händer blir blodiga jag ska slåss för dig jag ska döda för dig och jag ska dö för dig. Ingen ska få ta ifrån dig din stolthet gumman. Ingen ska någonsin göra dig svag med sina patetiska kommentarer, ingen ska göra dig besviken eller göra dig ledsen för du vet själv att du är bra, ingen ska kunna komma och trampa ner på dig hur som helst. Jag lovar att jag backar dig in till döden och långt efter. Från vaggan till graven säger vissa men jag säger från vaggen till graven från graven till himmelen och från himmelen till allt annat. Lämna mig inte för då lämnar jag det mesta. Du är guld värd, jag skulle ge dig varje stjärna på himmelen om ja kunde. Jag skulle ge dig precis det du ville ha, jag gör allt för att se dig glad och lycklig. Jag älskar dig så mycket Nathalie Hjertberg. Du är min Livsvän /Emelie Dahlgen

Kommentarer
Postat av: Anonym

öh ja fattar nt dt står i rubriken / nathalie , och i slutet av inlägget / emelie . och vadå vem ska vara borta i hundra år ?! och vem handlar texten om hähhä är seg .. aja fin blogg !!

2009-02-17 @ 22:34:15
Postat av: nathalie

haha, det var hon som skrev inlägget, jag ska va borta hundra år, men rubriken är från mig. fattar du? :D tack

2009-02-18 @ 08:04:36
URL: http://detications.blogg.se/
Postat av: Anonym

i hundra år !? ofta ..

2009-02-18 @ 18:19:06
Postat av: emelie

Vadå hundra år ofta? Jag skrev, jag har INTE kännt dig i hundra år? Fattar du inte ironi? Love you Nathalie

2009-02-18 @ 18:32:11
URL: http://enjoythelife.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha Emelie ;)<3 Loveu

2009-02-18 @ 19:00:28
URL: http://detications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0