första inlägg

tja, ja som nathalie skrev så bestämmde vi oss för att skaffa en blogg. Min dag har varit att gå i skolan till att ta ett mysigt bad, egentligen måste jag plugga till so-prov men jag orkar faktist inte med det just nu. Ska fixa lite låtar till min ipod och sen får jag väl se vad jag hittar på, skulle träffat felicia idag och gå till coop och köpa fiskar? men ingen av oss orkade efter en jobbig skoldag så vi sket i det fullständigt. Ni kanske undrar varför vi skulle köpa fiskar, jo för att vi har fått idén att vi ska dela på 2 fiskar..har ingen aning om vart vi fick den idén ifrån men ja det är iallafall vad vi ska göra. Ifall ni har några frågor om hur jag och natta träffades eller så, skulle det vara jätte kul om ni frågade. Nu ska jag fixa ipoden, pyssään


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0