fredag den 13

Hej allihopa, kom precis hem från skolan. Har inte kunnat logga in på blogg.se? så det har gått ganska sent, ska ju på myskväll grejen efter träningen så jag ska börja fixa mig och packa, kommer logga in på datan sen när jag kommer hem. Ska fixa bloggen också! dagens outfit blev: jeans, svart linne, stor tröja :) mmm.. skönt på en fredag. Började 8 i morse, men jag var faktist inte så trött när jag gick upp. Idag är det fredag den 13 och jag tycker inte alls det är oturs dag? vi fick tillexempel pannkakor i skolan..nej men haha, jag förstår inte varför folk säger så. Och i morgon är det alla hjärtans dag, pussar och kramar till er alla! nu måste jag verkligen skynda mig. Hörs sen, puss / beck


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig själv sötis :')

2009-02-13 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0