glad alla hjärtans dag!

Hej sötnosar, glad alla hjärtans dag! hoppas ni får en riktigt mysigt med eran pojkvän/flickvän eller bara kompisar :)
jag kom hem klockan 12 igår och sen gick jag och la mig vid halv 4.. haha inte det smartaste men jag såg på en jätte bra film och jag visste inte när den sluta så jag fortsatte se. Det var så skönt igår ska ni veta, fick handmassage av söta lina, hår inpacking som min mamma fixade. Alla tyckte att hon gjorde så jävla skön "hårmassage" eller hur man ska säga. Vi hade iallafall jätte kul, bilder blev det också. Ska be lina att skicka till mig så jag kan ladda upp dom. Nu ska jag väl börja fixa mig och försöka få tag på felicia&evelina för att höra vilken tid vi ska träffas hemma hos evelina. Så puss på er allihopa sålänge så hörs vi snart igen / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0