gladis

Såg nattas inlägg och jag kommer bli så glad om hon kan fixa headern. Såg nys på made på mtv, jag verkligen älskar det programet men jag älskar nästan alla pogram på mtv. Har någon sett det nya pogramet där olika dance crews ska battla mot varandra? tror det kommer vara skit bra. Dagens outfit blev: jeans, nya skärpet, svart linne och en svart kofta och håret var uppsatt i en boll. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem med min nya kjol som hon köpt åt mig! usch verkligen vill ha den nu, har tänkt att ha den på lördag när vi ska ha en liten tjejmiddag. Ska leta fram en vettig väska tills i morgon, har idrott första lektionen ..suck. Puss / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0