Gratis photoshop? Klart jag har /Natta

Hejan hoppsansa, är på strålande humör, har varit det hela dagen men. Aaa, var med typ en massa olika, orkar inte rabbla upp alla, men var mest med Vendela Pim Alice Oskar Anders Jessica Filippa Siri Lovisa Mikaela och Linnéa, tror inte jag glömt någon nu ,, Haha.. Tog en massa bilder också, like always, Efter skolan gick jag och Vendela hem till Pim, sen drog vi till hennes killes handbollsträning och träffade två av hennes kompisar. Säger bara haha, men sen drog jag hem och nu äter jag köttbullar :D
Först dagens outfit

Svart peacetröja, JC 149
Röd sjal, h&m gammal
Vit väst h&m gammal
Chinos Gina T 199


Hade en tråkig morgon ;)



Mina ögon, hehe..







Och sen jag och Alice på lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0