hemma

Äntligen hemma säger jag bara! :) förlåt att jag inte uppdaterade men jag hade ingen täcking med mobilen så¨det gick ju inte alls..ja vi hade iallafall jätte trevligt. As mysigt med den där ansiktsmasken, vi fick bada utomhus också! så underbart, på kvällen så var det ju fest. Fanns inte så många snygga killar, några fanns ju och visst flörta man lite. Fanns några skit snygga musiker där! gud jag tror jag dog nästan, en kille såg ut som orlando blom. Herregud va snygg han var säger jag bara. Och det var en liten kille som var kanske bara..10 år? som sjöng- my heart will go on, och han var så sjukt bra. Vilka stående ovationer han fick! så söt han var. Det är en kille man kan se i idol om några år, ska hålla utkik efter honom haha. Vi snodde med oss tofflorna som man fick när man gick på spa, så nu ska jag sätta på mig dom. Ha det bra puss/ beck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0