höh

Hejsan allihopa, jag ska ladda upp en bild på den där snygga musikern så ni får se. Han är lite lik orlando bloom på långt håll, jag tycker iallafall att han är sjukt snygg. Men alla har ju olika smak :) juste nu sitter jag och lyssnar på musik och käkar godis. Jag köpte någon peeling kräm på spaet, som ska mjuka upp huden och sånt. Det var iallfall jätte skönt, tjejen jag hade var jätte trevlig hon med. Jag har fått frågan varför vi aldrig tar upp vårat kärleksliv, och det är så att vi kan väl ta upp en del men vi kommer aldrig ta upp namn eller något sånt. För det är alldeles för personligt tycker vi, och vi vill inte ta upp något som inte än är så seriöst. Så där fick ni svar på den frågan, om det är någon annan fråga ni har så är det bara att fråga på. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0