höhö

Ska försöka skriva det jag skrev innan:  Förlåt för dåligt uppdaterande idag, har inte haft tid för det. Har haft fullt upp för först var jag och spela match sen var jag på gymmet 1 timme och sen direkt efter det så åkte jag till en match. Skånela förlorade mot sveriges bästa damlag, men det var lika i början så det var synd. Men idag så har jag inte bestämmt någonting med någon så det blir en vanlig chill dag hemma i soffan med ett glas cola! usch va gott, ska påminna felicia om bilderna också. Jag måste påminna lina också, haha jag är inte den bästa på att komma ihåg att påminna folk att dom ska skicka bilder och sånt. Jag och natta har verkligen ingen fantasi om hur vi ska göra våran blogg, så vi behöver verkligen eran hjälp. Så ni kan väl skicka en kommentar om ni har några idér om hur den kan se ut. Nu ska jag ta och fixa lite grejer. Puss på er / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0