Ibland hatar jag bloggen

Tja, jag är så förbannad just nu. Skrev ett jätte lång inlägg och precis när jag skickade det så står det : ERROR med stora bokstäver och sen läggs hela sidan ner. Blir verkligen sjukt irriterad på sånt, hm..får väl ta allt fån början igen. Om jag kommer ihåg, men något i den här stilen var det : har precis kommit hem från träningen och duschat, ska snart gå ner och äta lite idag har jag inte gjort så mycket, slutar vid kvart över 3 sen måste jag hem på en kvart för att hinna åka till träningen. Jag bor ju inte i märsta så jag måste åka vid 4, men iallafall dagens outift var inte så speciell: mjukis, svart linne, röd t-shirt liknande tröja och en en svart tröja..vet inte hur man ska förklara. Den är normal lång i armarna och i "kroppdelen" så är den som halv, jag kan visa en bild så får ni se. Är som sagt inte den bästa på att förklara, natta har detsutom LOVAT mig att fixa designen idag. Och jag har en fråga till er läsare, är jag den ända som dämpar sorg med musik? musik är det som har hjälpt mig igenom en massa saker. Ifall ni vill så kan ni skriva vilka som är era favorit låtar och förklara vad dom har hjälpt er igenom.  Nu måste jag verkligen få något att äta. Hörs senare,puss / beck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0