Idag har jag.. Nathalie's on the line

.. Hela skoldagen var vi med Anders, Oskar och Thor.. Roligt. Sen efter gick jag, Pim, Vendela, Alice och Thor till Southpoint (-.-) Och träffade Pims kompisar typ. Sen gick jag Vendela och Alice till ringen och handlade lite saker på h&m. Jag köpte ett läppglans, ett ljusrosa, det är jättefint att ha foundation på läpparna och ljust läppglans. Verkligen! Sen en ögonfransböjare, är trött på att de ser ut som om man har lagt bläck på ögonfransarna och ser ut som att det bara finns tre klumpar kvar som hänger över ögonen. Ni som inte vet, kan följa mig i min andra blogg också 'unfakeable.blogg.se'. Kommer dock inte blogga lika mycket i den längre.. Men anyways ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0