klart

Nu har vi käkat och ätit efterätt, dennis och oliver skulle på fest eller va det var. Skulle kunnat hänga med eftersom jag fick reda på att några av mina kompisar som är 92 skulle dit. Men jag är ju som sagt sjuk så det gick ju inte på tal om det,i morgon blir det ålandsbåt och ni har fortfarande inte hjälpt mig med kläderna? massa av besökare men ingen skriver hm..iallafall så ska väl jag ta en glas pepsi och bara ta det lungt. Båten går klockan 6 så jag måste väl åka härifrån vid halv 5 kanske? vi får skjuss in till stan av min pappa. Det jag ska handla är kanske lite smink, parfymer och godis! det är nog det viktigaste. Nu får ni ha det bra sålänge, puss på er/ rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0