leverans

Nu har jag varit ute på en liten leverans med blommor, det är så sjukt kallt ute. Läste i tidningen att det skulle bli 38 minus grader eller nåt sånt, det är verkligen inte det som jag vill. Min storebror är så söt :') så fort han kom hem kom han och gav mig en kram, sjöng lite för mig gjorde han också. Snart blir det hamburgare! gott, min mami har köpt saker till i morgon också. Känner mig inte som den friskaste och jag brukar annars inte vara sjukt ofta. Men sen när jag väl blir det så är det en ganska stor förskylning! vi 8 ska jag se gordon ramsays kitchen nightmares eller vad det heter. Jag älskar verkligen alla hans pogram, speciellt hells kitchen. För vilken tjej gillar inte en kille som säger vad han tycker? även fast han inte är den vackraste så blir man ändå lite små kär i honom. För ifall man ser i något annat pogram så är han inte alls som på hells kitchen, utan då är han super gullig mot alla! speciellt mot sin mamma, och alla älskar ju killar som älskar sina mammor. Det är något av det viktigaste grejerna tycker jag, nu ska jag gå och titta på film med Dennis. Pyyyssän / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0