määrsta

Hallå allihopa, har precis tittat på film med min bror. Ska typ träffa felicia snart, längtar sjukt till fredag! inte för att jag både ska till märsta och det är helg, utan att vi ska ha någon "mys" grej med våran klass på dagen. Vi ska se på film och ha chips&sånt med oss, så det ska bli riktigt kul. Som sagt ska jag ju till märsta också, ska sova hos matilda. Det var verkligen länge sen jag gjorde det, får se vad vi hittar på. Vi kommer väl säkert vara ute länge och träffa folk, det kanske är någon fest någonstans? jaja vi får väl se. Slutade vid 2 idag, så skönt! börjar klockan kvart över 9 i morgon -.- ingen morgon människa precis. Ni får ha det såbra sålänge så hörs vi senare. Puss / rebecca

Kommentarer
Postat av: matilda

FREDAG BABYYYYY ;D

2009-02-19 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0