/Nathal

Tjatja, nu är jag hemma efter en 'härlig' skoldag. Alltså jag tror jag lider av adhd, för på NO;n fick jag verkligen ADHD, pågrund av min nolärare Abdullah, haha .. Han är rolig. Men har haft en rolig skoldag, bara att en viss person inte var där, miss him. Sen, vi slutade tio över fyra, på en fredag. Roligt! -.- Men sen efter träffade jag Emma, hade hänt massa saker som jag absolut inte ska ta upp här. Käka hos henne och åkte hem till Tyresö. Skulle sova hos natta men så blev det verkligen inte.. Så blir en kväll med tröstätande och film, haha. Men imorgon blir det roligt, men kommer dock inte hinna fira min mamma som fyller 40. Pssst, dont tell her men hon är i 40-års krisen så det skriker om det. Lägger ut en dagens outfit, men bloggar senare, hopefully

Blå kofta från h&m, typ 150 kr
Och chinosen, svart linne och vit 'halsduk'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0