Nathalie is baaack

Hejsan svejsan, känns som att Rebecca är den enda som håller bloggen vid liv och det ska ni allt va glada för! Haha medans man själv knappt har tid att sova :P Men nu blir det bilder från våran 'jogging'lektion, vilket blev väldigt mycket jogging eller vad säger ni? Efter skolan gick jag och Vendela hem till Pim, slutade två så det va najs, och kollade på Ali G och brände TVÅ popcornpåsar och i den sista blev det typ inga. Haha + att det hände något riktigt kul på idrotten idag, jag skulle kolla på något kort vi hade tagit, och då sprang jag och så avr det fett halt så jag halkade, platt fall rakt ner haha.. Och sen skulle Pim komma och säga hur klumpig jag var, men så ramlade hon också precis bredvid mig haha. Vilåg där och garva, jag vet inte hur länge. Men ska bara chilla galet, lägga in bilder och förhoppningsvis fixa designen, haha du blir nog lycklig om du ser det här rebecca :D

Haha ja

Jag, Therese och Isabelle

Jag och Alice, haha<3

Alla typ

Samma här

Johannes och jag, tänk att vi fakiskt känt varandra i sex sju år?

Jag och Alice


EN sekund senare ramlade jag OCH Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0