Nathalie is home from the other Nathalie

Hejsan svejsan, kom precis hem från Natta. Hon går ju i nian och har nationella proven. Tycker fett synd om henne.. Aja, igår kväll kom jag till henne vid halvtio och vi drog till konsum och köpte chips choklad och dricka. Mums! Sen på vägen hem till henne var det två fjortisar som glodde på oss. Sen skrek vi till en av dom att sluta glo, men tror ni hon gjorde det? Sen frågade hon om vi ville något och vi ba log som fan och sa nej :D Men sen gick vi hem och satt vid datan, och drev med lite folk. Sen drog vi ut utanför henne och tog en massa 'fina' kort. Sen kolla vi på superhero movie, riktigt rolig, men jag var så trött att jag inte fattade något. Sen busringde vi till en kille, och vanligtvis brukar man ju lägga på om någon busringer, men han pratade med oss i EN TIMME nästan. Så roligt.. Sen låg vi mest och pratade, och slocknade vid fyra. Idag har vi bara tagit det lugnt, söndagar är inget att hurra för -.- Ska bara äta lite Ben'n'Jerrys, och en massa frukt nu!


Alltså fan vad jag älskar dig vännen! Du är such a glädjespridare
Kolla gärna in hennes blogg också - nsander.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0