/rebecca

Hejsan, jag kom hem från felicia igår vid halv 12.. eller aa vi var mest ute med folk. Det var faktist en skit rolig kväll, helt olika människor mötte man. Haha först så skulle vi träffa några killar, så gick vi dit och så var dom med våran kompis rasmus och då gick dom andra killarna heltplötsligt iväg och då var vi med rasmus istället. Och sen mötte vi tony och emil, och ja vi hade as kul..fast ibland fattar man inte vad tony snackar om? aja skit samma, felicia har kladdat ner hela sin..sånhär..skolfotobild. Så hela skolans klasser var fyllda med massa saker hon skrivit att dom sagt, som sagt det var helt sjukt kul. Vet inte hur mycket jag skratta åt dom där, jaja nog om den kvällen nu. Idag så vet jag inte vad som händer, ska träffa felicia som vanligt (; och sen så får vi väl se vad vi hittar på, men nu ska jag ner och äta frukost. Ska ju spela match snart! önska mig lycka till, pyyyssään


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0