/rebecca

Tja sötnosar, nu har jag precis kommit hem från att varit med felicia. Hon skulle upp tidigt så vi kunde inte träffas så länge, men vi såg iallafall melodifestivalen och är jag den ända som tyckte att det var helt sjukt att - snälla,snälla låten gick vidare hela tiden? hon sög ju, feffe (felicia) och jag asgarvade åt henne när hon började sjunga. Tyckte nästan synd om henne, jag skulle då aldrig gå upp på scen med en sån låt. Aja, som sagt ska jag träffa rasmus och feffe i morgon, har inget bestämmt vad vi ska göra..eller juste. Vi ska träffa rasmus lilla hundvalp :D så det ska bli kul, nu ska jag sätta mig framför tv:n eller något. Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0