/rebeccA

Tja bloggen, nu kom jag precis hem från att varit med evelina. Dagens köp var ett skärp från gina och ett läppglans, evelina köpte lite mer men jag orkar inte rabbla upp (a) så det var alltså en lyckad dag. Vad har ni gjort då? stackars som som har skola idag aså, lider med er! jag fick sova till 10 i morse, skulle ju ta 12 bussen till station så fick ju gå upp i tid så jag kunde fixa mig. Men nu ska jag snart åka på träning och sen vet jag inte, ska bara ta det lungt och bara softa i soffan. Jag börjar 20 i 10 i morgon och slutar 2, så det bli skönt att inte ha en sån lång dag :) efter skolan så ska jag hem till evelina och sen ska vi prova locka mitt hår :| undrar verkligen hur det kommer bli.. kan ta före och efter bilder så får ni se hur det blev. Nu måste jag ta något att käka, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0