/ REBECCA

Nu håller jag på och tittar på let's dance på 4, morgan tycker jag är jätte duktig. Hörde om att han hade en jätte jobbig uppväxt så jag tycker det är starkt gjort av honom att gått så långt. Nog tal om det, ska försöka uppdatera lite i morgon och på söndag innan jag åker. Har hittat kläder..puh! kan ju inte gå runt och se ut som någon luffare liksom. Dagens outfit idag blev; mjukis, grå tröja och svart linne. Orkade inte bry mig alls om hur jag såg ut eftersom jag var sjuk, gick helt osminkad till coop också. Jag har lärt mig att man ska vara nöjd med hur man ser ut med eller utan smink, och jag tycker att alla människor speciellt till er tjejer att vara glada för att ni ser ut som ni gör. Alla är vackra fast på olika sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0