/rebecca

Nu har jag kommit hem från träningen, har precis ätit middag. Våran kompis från norge var hemma hos oss när vi kom hem, så det blev många kramar..har ju inte träffat henne på kanske..2 år? så det va kul att få träffa henne, i morgon börjar jag halv 9 så jag tror inte att jag hinner blogga under morgonen. Och jag tror inte det blir så mycket blogg under dagen/kvällen heller, för då ska jag ju ut med massa folk. Älskar verkligen utekvällar med folket, älskar att umgås. Just nu så lyssnar jag på musik och dricker cola! galet najs, men ska nog snart gå in till dennis och göra en "musikvideo" som han tjatar om så mycket haha. Ska visa en bild på honom så ni får se hur han ser ut :) pyyysään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0