rebeccaaaaaaaaa in tha house

Hejsan, sitter här ny duschad och mätt. Har snackat med evelina och felicia, och vi har bestämmt att ha en tjej kväll på lördag. Bara vi och ha det mysigt, göra egen mat och ta massa foton, det ska bli najz. Och på fredag så ska jag och mina bruds (laget) åka hem till bästa nettan och få ansikts massage och fotmassage. Ska bli underbart, kommer hem vid halv 12, så kommer bara kunna blogga innan jag åker. Och det blir väl 1 inlägg eller nåt ;D höhö, ska ladda upp lite bilder på felicia och evelina så ni får se hur dom ser ut..det känns som om jag bara pratar om dom i bloggen (; att dom är mina ända vänner men så är det ju inte, umgås med många men på den senaste tiden har jag verkligen älskat att umgås med dom. Så sköna männsiskor, men nu ska jag hämta lite cola.. åååh så gott. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0