Såhär sminkar jag mig /Nathalie

Fick en fråga om vad jag använder för smink och då kan man ju lika gärna visa ;)
Nummer ett - Foundation. Men foundation är inte till för att leka brun eller framstå som en morot, utan att jämna ut vilket är rätt uttjatat men så är det. Använder H&M's, som bara kostar 49 kronor, och fungerar bra men håller verkligen inte så länge..

Sen nummer två är solpuder som ger en gyllenbrun färg. Men rekommenderar att ni bara tar vid kindbenen, och inte runt i hela ansiktet, för det ser .. Ja där kom vi in på morotslooken igen. Använder H&M's där också, men har massa olika rouger men bara i rosa ..

Steg numberoooo treeeees är huvudsaken enligt mig. Guess what? Yeees, mascara! Använder inte bara en, har fyra, fem stycken men vet inte var två av dom har tagit vägen. Använder ganska mycket, för mycket men försöker minska det men när man är van blir det svårt att acceptera sig själv. But less is more right ;)

Använder en massa olika smink.. Men basic till vardags så är det de här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0