saknar

Förlåt för att jag inte uppdaterar så bra just nu, men det är ju för nattis inte skriver någonting. Och då får jag liksom inte som någon lust att skriva, är det någon mer än jag som saknar henne? på söndag ska jag åka ålandsbåt, så det kommer bli skönt. Kanske ragga lite boys? vem vet haha. Just nu sitter jag och verkligen knarkar låten; halo- med beyoncé. Jag verkligen älskar den låten! i morgon är det lördag och då ska jag ut med felicia, som vanligt haha. Får väl se om evelyna också hänger med ut. Det tror jag säkert att hon kommer, får väl se vad vi hittar på. Hörde av dom idag att min lärare hade saknat mig? jag tänkte lite såhär; hjälp? haha. Ni förstår nog vad jag menar, plus att det var en kill lärare. Det roliga är att han hatar mig i verkligheten, så jag fattar inte hur han kan säga att han saknar mig. Ska leta fram lite kläder tills på söndag, puss på er/ rebecca

Kommentarer
Postat av: ;P

haha<3

2009-02-20 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0