Sista dagen i Sverige /Nat

Idag har lilla jag varit på strålande humör, tills EFTER skolan. Var ju tvungen att säga hejdå till alla, och grät även fast det handlar om en vecka så är det fortfarande sämst. Kramade alla minst 20 gånger men dom som vill att jag skickar kort får ge adress haah :D Efter kramkalaset eller aa, så träffade jag Emelie och vi gick runt och pratade om himmel och jord i ett par timmar, men nu är jag hemma och ska packa ner det sista tills imorgon, men slänger in några bilder


Kolla hennes ögon :O Grymt fina!





Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden dom har döpt till kolla hennes ögon grym fina , så tkr ja att bådas var super fina . Men hur har du gjort bilden sådär fin !? snälla säg , vill verkligen veta hur man gör , om du har redigerat eller om den ba blev så ? ifall du redigera , vilken sida ? . Och alla andra bilder råh :O hur kan dom bli så dära fina , säg säg säg ! otroligt fin blogg , puss

2009-02-18 @ 18:17:11
Postat av: Emelie

Det är ju bara att göra den svartvit? Vilket program som helst? Jag älskar dig Nathalie, kommer sakna dig!

2009-02-18 @ 18:30:26
URL: http://enjoythelife.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha eller hur, Emelie har faktiskt rätt. Dom flesta datorer har dessutom ett program från början med bildredigering :) Tack så mycket.



Kommer sakna dig också Emelie.. Hur mycket som helst..

2009-02-18 @ 18:58:57
URL: http://detications.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0