stressa nattiisss

Hejsan, nu har jag precis pratat i telefon med nattiiss..ni vet killproblem ;) haha nej men vi snacka väl om lite allt möjligt. Jag skulle berätta vad som hände på ålandsbåten & ja sen blev det bara mer och mer. Jag har precis börjat fixa iordning mig, evelina har jag fortfarande inte fått tag på..hm..hon är väl säkert på träning eller nåt sånt. Haha jag har ganska kul för jag håller på och stressa ihjäl natta, det är ganska kul faktist. Nej nu ska vi inte vara såna, ikväll blir det filmkväll hemma hos evelina med chips och dricka. Blir perfekt, och i morgon kommer ju felicia hem! wiiiiiiiiiiiie. Nu måste jag ordna lite saker hej så länge / beck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0