träning / rebecca

Tja bloggen, nu har jag precis kommit hem från skolan ska snart åka på träning /: har ingen lust med det alls faktist, men jag känner nästan jämt så.. att man inte orkar, men när man sen väl är där så är det sjukt roligt. Och jag lyssnade på nattas låt som var till mig, hon är så sjukt söt! älskar henne mest, men iallafall ska fixa lite grejer och sen packa väskan..måste skynda mig nu ska åka vid kvart över. Och ifall ni undrar så spelar jag handoll i skånela med mina bruds, och jag har bestämmt att jag kör på outfit grejen! så här har vi den outfit jag hade idag: gråa mjukis, svart linne, blå adidas, mitt hår var 2 flätor och min brors mössa. I skolan hände det inte så mycket, var mest det gammla vanliga..så det är inte så mycket att skriva om. Nu måste jag skynda mig, pyyysään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0