tv

Hejsan allihopa har tittat på top model och bara vart allmänt trött. Dennis och jag såg på judge judy (stavning) innan han åkte och man kan bara säga att hon är ju hur skön som helst! vilka dissar hon kommer med till folk så klockren. Jag ska själv snart fixa id kort som evelina gör, men än sålänge har jag inte bråttom till det. Ikväll vet jag inte vad som händer, vi har inte något planerat. Det är ju fredag i dag och på söndag kommer felicia hem! sjuuuuuuuuuuuuukt saknad hon är..så det är nog det som händer på söndag- kanske blir fest antar jag. Nu ska jag bara ta det lungt en stund, evelina är hos sin mormor&morfar så jag väntar att hon ska komma hem. Sen skulle vi gå till coop och köpa lite proviant tills ikväll så ni får ha det bra sålänge- puss / rebecca


Kommentarer
Postat av: evuuuuuuuuuuuuuu

pppft de va farmor o farfar x)

2009-02-27 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0