Hej hunnys /Nathalie

Vid tio drog jag ut och träffa Natta men bara en kortis, men det är skönt att bara prata med någon som förstår, men allt avbröts hela tiden för att jag höll på att halka hela tiden x) När jag kom hem åt jag ben'n'jerrys, mums.. Och kollade på någon film men tror jag somnade (?) Ett gott tecken, haha. Men nu är jag vaken, men ska inte sitta uppe all night long. Men för att jag inte har något att göra ska jag visa lite bilder.. Old ones, från sommaren 08.. Längtar efter alla varma sommardagar, shiiit. Men åker till Afrika om två veckor så :D

















Kommentarer
Postat av: Sara

alltid soltani <3 hjertberg :D

2009-02-09 @ 16:58:27
URL: http://sqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0