baambi på hal is? /beck

Hejsan sötnosar, finns inte så mycket att säga. Jag kunde tyvärr inte vara med evelina idag, men det bli ju på lördag ändå :) och då kan ni få se bilder på mitt hår. Stannade kvar i skolan efter jag slutat så jag kunde stanna med evelina på hennes spanska, egentligen fick jag inte men jag som är bäst på att övertala folk så är det ju klart jag fick det. Efter det så gick vi till kiosken och köpte lite godis för att vi är så nyttiga! ;) haha, och det hände en rolig grej för det är så sjukt halt när man ska gå till kiosken (ligger säkert 100 meter från våran skola) men ifall man vill gå en snabbare väg så går man igenom som en "skog" och ja vi gick där och där är det snorhalt så såklart halkar vi båda. Gubben som står i kiosken sa att det såg ut som bambi på hal is? haha. Aa efter det så gick vi hem,träffade joakim och simon så vi gick med dom och dom berättade att det var en tjej som hade typ blivit sur på dom eller något sånt. Vi hörs sen, pyysän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0