länge sen nu

Tja sötnosar, det var länge sen..tänkte att det var dags att skriva lite :) fick lite lust bara. Ja idag är jag ledig och ska in till jakan med narin, skiiit länge sen jag träffade sötnosen så det blir som en liten återträff. Varför jag är ledig är för att jag har egentligen prao men felicia som jag praoar med är på student (hennes bror tar) och då fick jag en ledig dag. Alla andra är väl på olika saker så det är nästan ingen hemma just nu. men snart så är det SOMMARLOV! love it. Och sen blir det gotland 2 veckor med min bäbish :) det kommer bli skönaste sommarlovet på länge. Nu ska jag gå ner och titta på film, hörs sen. Pyss / rebecca

Kommentarer
Postat av: Christina

yes, mejla bilder och färgval till mig så ska jag se vad jag kan göra.

Har dock lite andra på kö just nu så det kan ta ett litet tag :)

2009-06-05 @ 12:30:36
URL: http://lifeofchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0