17mars

Hej allihopa, är på ganska bra humör. Sitter och tittar på den rätte för rosing, även fast hon inte är så omtyckt av dom flesta så tycker jag inte att det är något fel på henne. Men damn vilken snygging hugo är!  men iallafall, har tränat idag..gick bra tyckte jag. Åt lite och sånt nys, lyssnar på min nya favorit - declan galbrait. Såg att natta har som lämnat bloggen..och det är ju verkligen inte kul eftersom vi skulle göra bloggen tillsammans. Men aja, i morgon börjar jag vid 20 i 10 och slutar 2. Ska träffa rebecca hanell efterskolan, ska bli skit kul. Känns som hundra åt sen sist. Har också matte prov -.- känner att det inte kommer gå bra. Ska plugga lite tror jag, pyyssän / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0