3 mars

Hej sötnosar!


har precis kommit hem från skolan..eller jag kom hem för en halv timme kanske men ändå. Jag har bytt om till träningskläder eftersom jag ska åka och träna, kanske ni förstog? ska nog snart gå ner och äta något. Jag har varit så sjukt trött idag! somnade nästan på lektionen, vi har tema vecka idag så från och med i  morgon så börjar alla 9 och slutar 2. Det skulle vara tema vecka om mobbning o.s.v, det skulle tydligen komma folk och göra något show av något slag? lyssnade inte så noga..men det ska bli skönt att få sluta så tidigt varje dag- även fast jag egentligen började vid 20 i 10 och slutade två ändå -.- aja allt har sina stunder. Både bra och dåliga. Jag har inte tid att slänga in någon dagens outfit så vi får höras senare ha det bra / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0