böcker

Nu har jag läst ut boken knappt lovlig av katarina von bredow, verkligen älskar hennes böcker! man känner verkligen igen sig i det hon skriver och dom personerna hon skriver om. Har nästan alla hennes böcker och man märker att hon vet mycket hur det är att vara tonåring..kärlek,plugg och allt sånt där. Har precis ätit middag, det blev hemmagjorda hamburgare och pommes frites mums..och så snart åker man ju till egypten med mami. Guuuuud vad jag längtar, bara några veckor kvar. Ska pressa som tusan, är det bara jag som läser otroligt mycket när man är utomlands? jag kan läsa minst 5 böcker.. haha jag vet det är helt sjukt. Någon som vet en bra bok man kan köpa? / rebecca




 
För asfaltsblomman Hanna är familjens flytt ut på landet en total katastrof. hon måste åka skolbuss och det blir svårt att stanna i stan om kvällarna. inte blir det bättre av att bästisen Linn fullkomligt pyser av förakt inför landsbygden. Men så träffar Hanna Arild. Det är alldeles omöjligt förstås. Han är mycket äldre än hon. Och dessutom grisbonde. Linn skulle få spader! Men hanna kan inte låta bli. Det går bara inte. Fast hur ska hon få Arild att upptäcka en 15-årig tjej från stan?
 

Det är så det står på baksidan, erkänn ni vill läsa den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0